Telefonszám amin szükség esetén kereshetünk

Maximum 7.900 Ft szállítási költség
A TELJES RENDELÉSRE!

Általános szerződési feltételek

A KIKOLBUTOR Webáruház az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014(II.26) Kormányrendelet alapján működik

A jelen Általános Szerződési Feltétel hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Kiss Koloniál Kft. ( székhely: 4130 Derecske, Dózsa Gy. út 7. Adó szám: 11145284-2-09 )illetve a KIKOL S.R.L ( Székhely: 415300 Marghita STR. Liliacului  nr.35 Közösségi adószám: RO19228663) által üzemeltetett Kikolbutor webáruházon keresztül történik. A Szolgáltató által fenntartott adathálózati, kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető.

A webáruházban kiskereskedelmi bruttó árak szerepelnek, áruházainkban az árak ettől eltérőek!

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A KIKOL webáruház a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel, semmilyen formában nem adja azt tovább.

A KIKOL webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre.

Megrendelése akkor lép életbe, ha a Kiss Koloniál Kft. e-mailben vagy telefonon ezt megerősíti. (nem az automatikus megrendelés visszaigazolása)

Automata visszaigazoló e-mail

Ön a megrendelését követően az Eladótól e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. A visszajelzés automatikus e-mail, mely csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről.

Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel Eladó általi visszaigazolás során az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között. 

Kuponos akciók

Kuponkódos kedvezmény érvényesítést kizárólag az akcióban megjelölt termékre, termékcsaládra vagy terméktípusra tudunk elfogadni. Amennyiben valamilyen adminisztratív hiba miatt a kupon elfogadásra kerül a webshopon ekresztül az akcióban nem megjelölt termékre, úgy visszajelzünk, hogy azt csak az eredeti áron lehet megvásárolni.

A minőségi- és mennyiség kifogásolás rendje

Ön köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket közölni.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg és sérülés észlelése estén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A bútorlapok színében árnyalatnyi eltérés előfordulhat, ezért minden esetben nézze meg átvételkor, hogy megfelelő-e az Ön számára a bútor színe. Természetesen eltérés esetén is élhet a 14 napos visszavásárlás lehetőségével.

Amennyiben az átadás-átvételkor Ön nem élt kifogással, a számlán szereplő tételek tekintendők hiánytalanul átadottnak.

Ön az átadás-átvételt követően kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással a Termékre vonatkozó kötelező jótállási – illetőleg szavatossági időn belül.

A szállított Termék rendeltetésszerű használatát nem akadályozó, nem jelentős hiány esetén, Ön nem jogosult a Termék átvételét – illetőleg ugyanezen az alapon - a Termék árának kifizetését megtagadni.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön által visszaküldött termékekről minden esetben fénykép és/vagy videó dokumentációt készítünk a visszaküldéskori állapot igazolása céljából. A 14 napon belül történő elállás esetén a visszaszállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli.

A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. Az árak forintban értendők, tartalmazzák az ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A bútorokat illusztrált fényképpel jelöltük, az árak a szövettől és összeállítástól függően változnak. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha a termékleírásban az szerepel, hogy része a csomagnak. Előfordulhat, hogy bizonyos kiegészítők még nem kerültek feltöltésre csak a termékleírásban szerepelnek. Ebben az esetben vegye fel ügyfél szolgálatunkkal a kapcsolatot, ahol írásban kap  tájékoztatást a termék áráról, és annak írásban történő elfogadása esetén él a megrendelés. A termékek méretének szerkezetének szövetének változtatási jogát fenntartjuk, az árak tájékoztató jellegűek. A termékek kívülről nem látható részei, mint élzáró, bútorlap színe a képen láthatótól eltérhet. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Egyedi megrendelés esetén

Felárat számolunk, melynek mértékéről előzetesen tájékoztatjuk. Figyelembe kell venni, hogy az egyes konstrukciók határt szabnak az elképzeléseknek, ezért nem lehetséges bármit megvalósítani. Egyszínű, homogén felületű bútorlapból készült termékek esetén általában teljes pontossággal tudjuk a megálmodott bútorokat gyártani, szemben a mintás, erezett, stb. bútorlapokkal, ahol a minta és szálirány nagyban befolyásolja és meghatározása a lehetőségek tárházát. A kárpitos termékek esetében pedig mind a széria, mindaz egyedi méretre gyártott bútorok esetén 5cm szórással kell számolni, egyes alapanyagok és az esztétikai megvalósítás összehangolása miatt. Az egyedi megrendelések esetében előleg megfizetése szükséges és a vásárlástól való elállás joga érvényét veszti.

Lapra szerelt termékeink esetében, előfordulhat, hogy több csomagban vehető át a megrendelt bútor, ezért kérjük átvételkor ellenőrizze a termékleírásban szereplő csomagok pontos darabszámát. 
A szerelék csomagot és összeszerelési rajzot minden esetben valamelyik csomagban helyezzük el, azt nem kell külön kérni a szállítótól. 
Bármilyen kérdéssel kapcsolatban keresse kollégáinkat: web@kikol.hu, vagy 20/290-1979.

Számlázás és garancia

A KIKOL csoport romániai gyárában a KIKOL S.R.L-ben készült és onnan elszállított termékeket az Európai Unió jogszabályainak megfelelően, a romániai cég, a magyarországi gyárban készített bútorokat a Kiss Koloniál Kft köteles számlázni. A teljeskörű garanciát a csoport magyarországi cége a Kiss Koloniál Kft. látja el a Magyarországon hatályos jogszabályok szerint. A KIKOL csoport minden termékre legalább egy év garanciát és két év szavatosságot vállal.

Garanciális bejelentést email-ben tudunk elfogadni, képekkel megküldve. A bejelentést a reklamacio@kikol.hu email címen tudja megtenni.
Jótállás esetén irányadó :151/2003. (IX.22.) és a 373/2021.(VI.30.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló rendelkezései.

A KIKOL egy életre szól!

Fizetési mód

KÉSZPÉNZ: az árú átvételekor egy összegben a futárszolgálat számára. 
Amennyiben máshogyan szeretné kiegyenlíteni a számla végösszegét egyeztetés szükséges! 
Az árak forintban értendők, tartalmazzák az ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

Elállás joga

14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, amelyhez a termék sérülésmentessége és eredeti csomagolásban való visszaküldése szükséges.

Szállítás

500.000 (ötszázezer) Ft vásárlási érték felett ingyen házhoz szállítást biztosítunk Magyarország területén. Ha a vételár összege nem éri el az ingyenes szállításhoz szükséges 500.000 (ötszázezer) Ft-ot, akkor a szállítási költség 7.900 (hétezer-kilencszáz) Ft. Bizonyos termékek szállítása lehetséges futárszolgálattal, melynek költsége 2.500 Ft-tól 7.900 Ft-ig terjedhet (rendelés beérkezés követően telefonos visszaigazoláskor pontosítjuk a pontos szállítás költségét).

Debrecenben, Nyíregyházán a szállítási költség 3.000 (háromezer) Ft.

Ha valamelyik üzletünkbe (Debrecen, Nyíregyháza vagy telephelyünk, Esztár) kéri a bútort, úgy ingyen el tudjuk szállítani az üzletünkbe, ahonnan Ön haza tudja szállítani. Kérem, ebben az esetben győződjön meg arról, el tudja-e tényleges szállítani a bútort az értesítést követően, mert sajnos nem tudjuk hosszabb ideig tárolni azt.

Elállás esetén a szállítás módja és annak költsége a vevőt terheli.

A jelenlegi világgazdasági helyzet miatt bizonyos termékek szállítása akadozhat, így előfordulhat, hogy nem tudjuk tartani a 4 hetes határidőt! Megértésüket köszönjük!

A szállítási idő függ a gyártási időtől, illetve aktuális raktárkészlettől és a szállítási címtől is. A szállítás 1-4 hét között történik, ritka esetekben előfordulhat különböző okokból kifolyólag (beszállítói problémák, gép meghibásodás, stb.) csúszás a megrendelés teljesítésével kapcsolatban. A rendelés visszaigazolásánál minden esetben a maximális szállítási időt (4 hét) igazoljuk vissza, mert a megrendelés pillanatában még nem tudunk pontos információt adni a gyártás időtartamáról, raktárba érkezéséről illetve a fuvar szervezéséről, de természetesen hamarabb is sor kerülhet a kiszállításra, amiről pontosan tájékoztatjuk a kedves vásárlókat minimum 2 nappal a szállítás előtt email-ben és SMS-ben.

A szállítás kaputól-kapuig szól, a bevitelt, az esetleges felvitelt és összeszerelést nem tudjuk vállalni!

Szállítással, termékekkel és megrendelésekkel kapcsolatos kérdésekben ügyfélszolálatunk készséggel áll rendelkezésére munkanapokon Hétfőtől - Péntekig 08:00 órától 17:00 óráig.
Adatvédelem


Üzemeltetők tiszteletben tartják és biztonsággal őrzik a vevők személyi adatait, a regisztráció  során megadott adatokat bizalmasan kezelik – az adatvédelemről szóló 1992. évi LXIII. törvényben foglaltak szerint – és harmadik személynek nem adja át. A vevő az adatkezeléséhez történő hozzájárulását  bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatainak törlését. Az érintettek adatközléssel kapcsolatos további jogait és jogorvoslati lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza