200.000 Ft feletti vásárlás esetén
INGYENES ORSZÁGOS KISZÁLLÍTÁS!

Bútor házhozszállítási információk

Bútor INGYEN házhozszállítással?

200.000 Ft feletti rendelés esetén ingyen házhoz szállítjuk bútorát.

Mi van, ha rendelésem összege nem éri el a 200.000 Ft-ot?

Ebben az esetben 5.500 Ft-os szállítási költséget számolunk fel, amit a rendszer rendeléskor hozzá is ad a megrendelés végösszegéhez.

Ha valamelyik üzletünkbe (Debrecen, Nyíregyháza, Székesfehérvár, vagy telephelyünk, Esztár) kéri a bútort, úgy ingyen el tudjuk szállítani az üzletünkbe, ahonnan Ön haza tudja szállítani. Kérem, ebben az esetben győződjön meg arról, el tudja-e tényleges szállítani a bútort az értesítést követően, mert sajnos nem tudjuk hosszabb ideig tárolni azt.

A szállítási költség bútoronként vagy megrendelésenként számítódik fel?

Mindegy hány db bútort rendel webáruházunkból. Ha a megrendelés végösszege eléri a 200.000 Ft-ot, mi ingyen házhozszállítjuk.

Mennyi időn belül kapom meg a megrendelt bútort?

Amennyiben a házhozszállítást választja, úgy mindig 2-6 hetet tudunk mondani. Az, hogy van-e raktáron a bútorból, a szállítási határidőt nem befolyásolja, hiszen folyamatosan gyártunk, és forgalmazott bútoraink is gyorsan megérkeznek hozzánk.

Az oka annak, hogy előre nem tudjuk megmondani a pontos szállítás idejét az, hogy mi magunk fuvarozzuk bútorainkat, azok épsége érdekében. Emiatt igyekszünk úgy szervezni a fuvart, hogy megtervezett útvonalon szállítsunk, ami a folyamatos rendelések miatt a kiszállítás előtt pár nappal válik véglegessé.

A bútorokat mindig kiszállítjuk 6 héten belül, nagyon ritkán fordul elő, ha valamilyen komoly problémába ütközünk, hogy túllépnénk ezt az időt. Természetesen ezt mindig jelezzük. Igyekszünk tekintettel lenni a karácsonyi időszakra, és ilyenkor több fuvart szervezni, hogy az ünnepekre otthonában élvezhesse bútorát.

Amennyiben van olyan nap-hét, amikor biztosan nem fog otthon tartózkodna otthon, akkor kérjük írja bele megrendeléskor a megjegyzésbe.

Megkaphatom a bútoromat 8 óra előtt vagy 4 óra után, ha csak akkor vagyok otthon?

Sajnos ezt nem tudjuk garantálni. Kollégáink reggeltől estig úton vannak, egy meghatározott útvonal mentén haladnak, hogy az előre leegyeztetett kiszállítási időpontokat tartani tudják. Ne aggódjon, a kiszállítás előtt 2 nappal mindig telefonálunk, hogy körülbelül mikor szállítjuk a bútort. A kiszállítás napján pedig a szállítás előtt kb. 2 órával is telefonálunk, így ha csúszás van, előbb érkeznénk, vagy pontosan a megbeszélt időben, Ön tudni fogja.

Felviszik a bútort a lakásomba? Vállalják az összeszerelést?

A bútort csak kaputól kapuig tudjuk szállítani, vagyis nem tudjuk felvinni emeletre, még akkor sem, ha teherlift áll rendelkezésre. Ennek oka, hogy mi magunk szállítjuk bútorainkat, megelőzve bármilyen szállítás közbeni rongálódást. Kollégáink egy nap alatt nagyon sok helyen megfordulnak, és muszáj tartaniuk az időtervet, hogy mindenki a körülbelüli megbeszélt időben megkapja bútorát.

Emiatt sajnos felár ellenében sem tudunk felvinni és összeszerelni bútort, de természetesen az első fedett helyre mindig bevisszük.

Ezért a kiszállítás előtt 2 nappal, és a kiszállítás előtt kb. 2 órával is telefonálunk, hogy Ön tudjon segítséget kérni a bútor pakolásához amennyiben szükséges.

Mi van, ha sérültnek találom a bútort, vagy egyszerűen nem tetszik?

A kiszállítást követően 14 napig élhet a visszaküldés lehetőségével. Azonban eredeti állapotában, csomagolásában kell saját költségen visszajuttatnia a terméket, ez esetben visszautaljuk a kifizetett összeget.

Ha a bútort nem tudja összerakni valamilyen garanciális hiba miatt, mindenképpen jelezze amint lehet, hogy ne okozzon Önnek kellemetlenséget, és minél hamarabb akcióba lendülhessünk a probléma megoldása végett.