Maximum 7.900 Ft szállítási költség
A TELJES RENDELÉSRE!
Bútor házhozszállítási információk
Bútor INGYEN házhoz szállítással?
500.000 Ft feletti rendelés esetén ingyen házhoz szállítjuk bútorát.
Mi van, ha rendelésem összege nem éri el a 500.000 Ft-ot?
Ebben az esetben 7.900 Ft-os szállítási költséget számolunk fel, amit a rendszer rendeléskor hozzá is ad a megrendelés végösszegéhez.
Bizonyos termékek szállítása lehetséges futárszolgálattal, melynek költsége 2.500 Ft-tól 7.900 Ft-ig terjedhet (rendelés beérkezés követően telefonos visszaigazoláskor pontosítjuk a pontos szállítás költségét).
Debrecenben, Nyíregyházán a szállítási költség 3.000 (háromezer) Ft.
Kisebb tömegű (20 kg alatti termékek esetén) a szállítás futárszolgálattal történik, 2340 Ft-tól 3630 Ft-ig, amely szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt hozzáad a rendeléshez.
Ha valamelyik üzletünkbe (Debrecen, Nyíregyháza, Székesfehérvár, vagy telephelyünk, Esztár) kéri a bútort, úgy ingyen el tudjuk szállítani az üzletünkbe, ahonnan Ön haza tudja szállítani. Kérem, ebben az esetben győződjön meg arról, el tudja-e tényleges szállítani a bútort az értesítést követően, mert sajnos nem tudjuk hosszabb ideig tárolni azt.
A szállítási költség bútoronként vagy megrendelésenként számítódik fel?
Mindegy hány db bútort rendel webáruházunkból. Ha a megrendelés végösszege eléri a 500.000 Ft-ot, mi ingyen házhoz szállítjuk.
Mennyi időn belül kapom meg a megrendelt bútort?
A szállítási idő függ a gyártási időtől, illetve aktuális raktárkészlettől és a szállítási címtől is. A szállítás 1-4 hét között történik, ritka esetekben előfordulhat különböző okokból kifolyólag (beszállítói problémák, gép meghibásodás, stb.) csúszás a megrendelés teljesítésével kapcsolatban. A rendelés visszaigazolásánál minden esetben a maximális szállítási időt (4 hét) igazoljuk vissza, mert a megrendelés pillanatában még nem tudunk pontos információt adni a gyártás időtartamáról, raktárba érkezéséről illetve a fuvar szervezéséről, de természetesen hamarabb is sor kerülhet a kiszállításra, amiről pontosan tájékoztatjuk a kedves vásárlókat minimum 2 nappal a szállítás előtt.
A jelenlegi világgazdasági helyzet miatt bizonyos termékek szállítása akadozhat, így előfordulhat, hogy nem tudjuk tartani a 4 hetes határidőt! Megértésüket köszönjük!
Amennyiben van olyan nap-hét, amikor biztosan nem fog otthon tartózkodna otthon, akkor kérjük írja bele megrendeléskor a megjegyzés rovatba.
Megkaphatom a bútoromat 8 óra előtt vagy 4 óra után, ha csak akkor vagyok otthon?
Sajnos ezt nem tudjuk garantálni. Kollégáink egy előre megtervezett útvonalon haladnak, hogy az előre leegyeztetett kiszállítási időpontokat tartani tudják. A kiszállítás előtt 2 nappal SMS-ben és e-mailben értesítjük az időpontról. A kiszállítás napján érkezés előtt kb. fél-egy órával is telefonálunk. Amennyiben csúszás van vagy előbb érkeznénk, arról időben tájékoztatjuk.
Felviszik a bútort a lakásomba? Vállalják az összeszerelést?
A bútort kaputól kapuig szállítjuk és az első fedett helyre lerakjuk. Amennyiben a szállító járművel nem tudunk a közelben biztonságosan megállni, abban az esetben a szállító járműnél kerülnek a termékek átadásra. Emeletre, még akkor sem tudjuk felvinni, ha teherlift áll rendelkezésre. Ennek oka, hogy az emeletre való felvitel időtartamát nehéz kalkulálni, de a sofőröknek tartania kell a beütemezett szállítási tervet.
Felár ellenében sem tudjuk felvinni és összeszerelni bútort.
A kiszállítás előtt 2 nappal értesítjük, és az érkezés előtt fél-egy órával telefonálunk, hogy ne kelljen egész nap otthon tartózkodnia és tudjon segítséget kérni a bútor pakolásához amennyiben szükséges.
Mi a teendő, ha az átvételt követően el szeretnék állni a vásárlástól?
A kiszállítást követően 14 napig élhet a visszaküldés lehetőségével. Azonban eredeti állapotában és csomagolásában (amennyiben ez nem lehetséges, úgy olyan biztonságos csomagolásban, hogy ne tudjon szállításkor sérülni) kell saját költségen visszajuttatnia a terméket, ez esetben visszautaljuk a kifizetett összeget.
Hogyan és milyen esetben érvényesíthetem a garanciálisproblémámat? A minőségi- és mennyiség kifogásolás rendje:
Ön köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket közölni.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg és sérülés észlelése estén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni sérült csomagolásra való hivatkozásra. Előfordulhat, hogy sérülésmentes csomagolás esetén a beltartalom valamilyen oknál fogva sérült, természetesen ez esetben fényképpel dokumentálva kérjük a hiba bejelentését írásban a web@kikol.hu e-mailcímre. Az illetékes kollégák az esetet kivizsgálják és eldöntik, hogy javítható vagy cserélni szükséges (a sérülés függvényében). Amennyiben az átadás-átvételkor Ön nem élt kifogással, a számlán szereplő tételek tekintendők hiánytalanul átadottnak.
Ön az átadás-átvételt követően kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással a Termékre vonatkozó kötelező jótállási – illetőleg szavatossági időn belül.
A szállított Termék rendeltetésszerű használatát nem akadályozó, nem jelentős hiány esetén, Ön nem jogosult a Termék átvételét – illetőleg ugyanezen az alapon - a Termék árának kifizetését megtagadni.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön által visszaküldött termékekről minden esetben fénykép és/vagy videó dokumentációt készítünk a visszaküldéskori állapot igazolása céljából. A 14 napon belül történő elállás esetén a visszaszállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Egyedi kivitelű bútor megrendelése esetén mit kell tudnom?
Egyedi gyártású bútornak minősül a teljesen egyedi elképzelés szerint készített vagy egy termék egy vagy több paraméterének széria gyártástól eltérő módosítása.
Egyedi megrendelés esetén felárat számolunk, melynek mértékéről előzetesen tájékoztatjuk. Figyelembe kell venni, hogy az egyes konstrukciók határt szabnak az elképzeléseknek, ezért nem lehetséges bármit megvalósítani. Egyszínű, homogén felületű bútorlapból készült termékek esetén általában teljes pontossággal tudjuk a megálmodott bútorokat gyártani, szemben a mintás, erezett, stb. bútorlapokkal, ahol a minta és szálirány nagyban befolyásolja és meghatározza a lehetőségek tárházát. A kárpitos termékek esetében pedig mind a széria, mindaz egyedi méretre gyártott bútorok esetén 5cm szórással kell számolni, egyes alapanyagok és az esztétikai megvalósítás összehangolása miatt.
Minden esetben írásban dokumentáljuk az egyedi elképzelés pontos részleteit az esetleges félreértések elkerülése végett, ami mindkét fél részéről biztosítékot jelent. Az egyedi megrendelések esetében előleg megfizetése szükséges és a vásárlástól való elállás joga érvényét veszti, viszont a jótállás és termékszavatosság ugyanúgy érvényes az egyedi bútorokra is.